Podávání stížností - Dohody o výkonu PP

Kdo může podat stížnost?

  • pěstoun
  • dítě
  • biologická rodina
  • osoba blízká
  • jakýkoliv občan

Jak?

  • ústně – telefonicky, osobně,
  • písemně – dopisem nebo e-mailem (adresa: Dolní 504, 744 01 Frenštát p. R., e-mail: info@frenstat.charita.cz),
  • anonymně – prostřednictvím poštovní schránky, která je umístěna před vstupem do Charity, nebo prostřednictvím e-mailu,
  • je možné využít i barevnou schránku (domeček) umístěnou v jídelně v prvním patře budovy.
Komu?
Stížnost může být podána jakémukoliv pracovníkovi Charity Frenštát pod Radhoštěm.

 

Kdo vyřizuje?
Stížnost na pracovníka řeší jeho přímý nadřízený.
Stížnost na kvalitu poskytované služby řeší vedoucí sociální pracovník.

 

Lhůta pro vyřízení
Pracovník má 30 kalendářních dnů na prošetření celé situace a stanovení závěru.

 

Vyřízení stížnosti
Podávající získá písemný závěr.
V případě anonymní stížnosti, je závěr vyvěšen před vchodem do budovy po dobu 1 měsíce.

 

V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti lze kontaktovat

Biskupství ostravsko – opavské
  • Kostelní náměstí 3172/1, 702 00 Moravská Ostrava, tel. +420 596 116 522 
Krajský úřad v Ostravě
  • 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, tel: +420 595 622 222
Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • Podskalská 19, 128 00 Praha 2, tel: + 420 950 192 275
Veřejný ochránce práv (ombudsmanka)
  • Údolní 39, 602 00 Brno, tel. +420 542 542 888
Český helsinský výbor
  • Štefánikova 216/21, 150 00 Praha 5, tel. +420 770 127 828