Podávání stížností - Dohody o výkonu PP
Kdo může podat stížnost?
- pěstoun
- dítě
- biologická rodina
- osoba blízká
- jakýkoliv občan
Jak?
- ústně – telefonicky, osobně,
- písemně – dopisem nebo e-mailem (adresa: Dolní 504, 744 01 Frenštát p. R., e-mail: info@frenstat.charita.cz),
- anonymně – prostřednictvím poštovní schránky, která je umístěna před vstupem do Charity, nebo prostřednictvím e-mailu,
- je možné využít i barevnou schránku (domeček) umístěnou v jídelně v prvním patře budovy.
- Komu?
- Stížnost může být podána jakémukoliv pracovníkovi Charity Frenštát pod Radhoštěm.
- Kdo vyřizuje?
- Stížnost na pracovníka řeší jeho přímý nadřízený.
- Stížnost na kvalitu poskytované služby řeší vedoucí sociální pracovník.
- Lhůta pro vyřízení
- Pracovník má 30 kalendářních dnů na prošetření celé situace a stanovení závěru.
- Vyřízení stížnosti
- Podávající získá písemný závěr.
- V případě anonymní stížnosti, je závěr vyvěšen před vchodem do budovy po dobu 1 měsíce.
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti lze kontaktovat
- Biskupství ostravsko – opavské
- Kostelní náměstí 3172/1, 702 00 Moravská Ostrava, tel. +420 596 116 522
- Krajský úřad v Ostravě
- 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, tel: +420 595 622 222
- Ministerstvo práce a sociálních věcí
- Podskalská 19, 128 00 Praha 2, tel: + 420 950 192 275
- Veřejný ochránce práv (ombudsmanka)
- Údolní 39, 602 00 Brno, tel. +420 542 542 888
- Český helsinský výbor
- Štefánikova 216/21, 150 00 Praha 5, tel. +420 770 127 828